Jak uatrakcyjnić produkt przy pomocy etykiety?

sięganie po przyprawę

Celem etykiety używanej w handlu jest nie tylko informowanie klienta o cechach produktu, ale też sprawienie, iż będzie on bardziej atrakcyjny wizualnie, a co za tym idzie łatwiejszy do sprzedania. W końcu powszechnie wiadome jest to, że opakowanie stanowi nieodłączny element marki i produktu. Jak sprawić, by dzięki etykiecie towar stał się warty zakupu z punktu widzenia klienta?

Etykiety, których nie widać uatrakcyjnią produkt

Czy przedmiot, który nie jest dostrzegalny na pierwszy rzut oka może uatrakcyjnić towar? Wbrew pozorom, jak najbardziej. Na pewno nie raz twoją uwagę w sklepie przykuło ładnie wyglądające piwo lub żel do włosów, które z pozoru nie miały etykiety, tylko nadruki umieszczone bezpośrednio na opakowaniu. Po krótkiej chwili doszedłeś do wniosku, że to tylko złudzenie optyczne, bowiem na butelce znajduje się etykieta, tyle że przezroczysta.

Etykiety te, nazywane też „no label look”, za pomocą tej prostej metody znacznie uatrakcyjniają wygląd towarów. Z tej przyczyny etykiety transparentne dostępne w naszej ofercie wykorzystuje się do ozdabiania butelek z miodami, dżemami, winami czy flakoników z perfumami.

Etykiety świecące i „indywidualne” zwrócą uwagę klienta

Ludzkie oko zawsze najlepiej wychwyci te przedmioty, które pobłyskują lub święcą. Dlatego właśnie dobrym sposobem na wybicie się na tle konkurencji jest zamówienie etykiet złoconych bądź posrebrzanych. Etykiety ze złoceniem, półbłyszczące lub o srebrnym zabarwieniu znacznie podwyższą walory estetyczne słodyczy, dobrej jakości mydeł i wielu innych produktów.

Wystarczy, że zgłosisz się do nas i zamówisz etykiety wydrukowane na papierze bądź folii metalizowanej, a zwiększysz swoje szanse na pomnożenie zysków. Rozwiązaniem, które może ci w tym pomóc jest też zakup personalizowanych etykiet z logiem firmowym i wybranymi kolorowymi nadrukami.