Jakie etykiety stosuje się w winiarstwie?

wino

Wino musi odznaczać się nie tylko wyśmienitym, owocowym smakiem, ale również piękną prezencją. Etykieta na butelce wina ma ogromne znaczenie – powinna stanowić harmonijne połączenie estetyki i transparentności, które przyciągają uwagę konsumenta oraz budują prestiż marki. Obecnie mamy do dyspozycji mnóstwo technologii, które pozwalają uzyskać różnorodne efekty na etykietach winiarskich. W artykule opisujemy kilka z nich.

Etykiety „niewidoczne”: subtelność, transparentność i elegancja

Przygotowywane w naszej drukarni etykiety transparentne to jeden z najnowszych i najbardziej efektownych trendów w branży winiarskiej. Etykiety drukowane na przezroczystej folii to subtelny sposób na przyciągnięcie uwagi odbiorcy. Za sprawą efektu „no label look” („nie widać etykiety”) wino zyskuje na elegancji i lekkości. Polega ono na wrażeniu, że tekst wraz z grafiką znajdują się bezpośrednio na butelce. Zaletą etykiet transparentnych jest również to, że kupujący zyskuje możliwość pełnego podziwiania koloru i konsystencji wina, zanim go otworzy.

Etykiety metalizowane: luksusowy wygląd

Kolejnym proponowanym przez nas rozwiązaniem dla przedsiębiorców, którzy chcą podkreślić luksusowy charakter produkowanego przez siebie wina jest użycie etykiet drukowanych na folii metalizowanej, pozłacanej bądź posrebrzanej. Etykiety te, odznaczające się charakterystycznym połyskiem, nadają butelkom prestiżu i elegancji, przy okazji sprawiając, że stają się one wyjątkowym prezentem na uroczyste okazje.

Etykiety na roli: łatwo przyklejane do wina

Etykiety winiarskie powinny być nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale też wygodne w użyciu. Takie właśnie są etykiety samoprzylepnych na rolce. Można je szybko i sprawnie naklejać na butelki, a także bezproblemowo zdejmować. Etykiety na rolce to doskonałe rozwiązanie dla winiarzy produkujących większe partie trunków.